På tal om KYLAR & FRYSAR: (Obs, ingen Siemens-propaganda!)

Efter allt jidder om KYLAR och FRYSAR dök ett gammalt minne upp i skallen som FORTFARANDE får mig att kackelfnittra -  ett par lagom oigentänkta citat min brorsa livade upp kvällen med för 2-3 år sedan.

Jag, Lil'bro, Niklas, Elin och BOELBITAR pubhängde, och nedanför fotot  är texten diret rippad från stället jag anekdoterade på, på den tiden, MEN FÖRST två saker att lägga på minnet: 1. Min lillebror är sjuuukt jävla rolig, MEN... han HATAR när han snubblar på orden, tycker det är zkämmit, 2. Här hade han endast druckit ett par-tre bärs.



"Vi sitter och diskuterar hur fult det är när man misstar nån äcklignånslagssalami-korv för falukorv, osv.

Pata: "...så värmde jag "potatisgratängen" i kylen... (på väg att fortsätta,men jag avbryter)

Jag: "Haha, du sa VÄRMDE i KYLEN!"

Pata: "Oj, heheeh, jag menar FRYSEN!" (helt seriös med sin rättning)

Jag: "AAHAHAHAHA!"

Pata: "Hahah, OJJ, jag menar KYLSKÅPET!" (alltså - fortfarande i tron om att han rättar korrekt)

Hahhahaha xD"


Som sagt, sjuuukt rolig snubbe jag är priviligerad att vara sibs med!


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha.. förstår att du fortfarande skrattar..haha

2010-08-05 @ 18:57:02
Postat av: BoelBitar

Detta KAN vara det roligaste jag läst på typ aslänge. Det sjukaste är att jag inte kan minnas att han SA det? FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!



Löv löv löv!

2010-08-05 @ 19:05:08
URL: http://boelbitar.blogg.se/
Postat av: SANDIZA HOTPANTS

Boel: Hahah, kan lova dig att HAN minns... Han försöker väl förtränga, men han minns fortfarande... höhöhö ^^



(Dessutom var det ganska hög musik där, plus att du va ganska dragen, målade kukar över hela taxibilsfönsterna, minns du DET? Hahahahah)

2010-08-05 @ 19:12:46
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: BoelBitar

HAHAHAHAHA! Var det inte då jag trodde att jag glömt min mobil i taxin med och först ba "åååhneeeej" och sen ba "fan va bra, då kan jag köpa en ny!"?

2010-08-05 @ 19:16:47
URL: http://boelbitar.blogg.se/
Postat av: SANDIZA HOTPANTS

Boel: HAHAHHAHAHA JO!

Och sen fick du, jag o Elin damp i köket och låg på golvet o knäckte oss precis som om vi rökt en halv tunna hasch!!! Fan va kul den kvällen va!

2010-08-05 @ 19:20:01
URL: http://brunettsandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0