Överlevnadstips:

Om ungefär precis en vecka ska jag bli roomie med tre snubbar, varav en av dom jag vart i slagsmål med. Ett seriöst knytnävsslagsmålintense att vi, fortfarande klösande varandra, rullade nerför kullen fighten inleddes på, vilket resulterade i att jag fick begrava mina favvobyxor.

Men vi slöt fred för längelänge sedan. Nu är det bara ett kul minne.

Som när avloppsvattnet gick baklänges och översvämmade mitt badrum.

Eller när K-F (Se! Jag är så fredsslutande att jag inte ens hänger ut honom med namn och länk till fejjan! /Sandiza Helgonet Hotpants) som jag aldrig tidigare träffat än mindre pratat med, tvingade sig in i min lägenhet (annars skulle han ta livet av sig, sa han) och la sig o runkade i min säng. HAHA.

var det fruktansvärt vidrigt, men skulle jag se honom ute idag skulle jag bara säga "Hahah, kommer du ihåg när du blablabla osv"

Det är så man får tänka när man råkar ut för ruskigheter "Höhö, om några veckor kommer jag få kramper i magen av garv åt detta minne!"


Kommentarer
Postat av: Lasse

Skicka sms eller liknande när det är inflyttningsfest.

2010-08-24 @ 19:31:49
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Hej, maila mig med vad du hade tänkt dig (typ färg, fonter, tema och yadayada) och lite bilder så kan jag se vad jag kan göra, jag är ganska måttligt skillad, men ibland har jag tur :P



Jag gör det gratis, jag ser det som en möjlighet att öva mig :P



Maila mig på [email protected]

2010-09-18 @ 11:41:20
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0