Mission impossible deluxe supreme advanced!

Okej, idag ska vi försöka oss på nåt alldeles förskräckligt tidskrävande och utmattande boooooriiing.
Inte helt säker på att mina, ja det ska erkännas, USLA skills i detta ämne räcker. Min forna tibia-karaktär Lippy Olindas skills kickade ass2k, i jämförelse.


Jag ska LAGA mat.

DETTA (länk) är ett exempel på vad jag brukar "tillaga" i vanliga fall, men idag har jag ingen lätt"lagad" "mat" hemma.
Rotade runt i kylskåpet och hittade 1. cucumber, 2. tomat, 3. några gröna saker som liknar maskrosblad.
GOTT. Not. (rim) (för er som inte fattade alltså.)
Jag pustade ut av lättnad när jag såg att jag hade salladsdressing gömd och glömd i skuggan på elefantkyrkogårdsområdet i kylen.


Men sallad utan KÖTT? Dårhusvarning på det, jag vet.
DÅ kom jag på att jag hade en påse pyttipanna i frysen (förätit mig BIG TIME på pyttipanna, får klökningar bara jag tänker på den hackade snuskmassan) och i denna finmassakerade mix ingår ju faktiskt små köttparvlar.
Jag ska alltså RENSA UT dessa ur förpackningen...  ...     ......     ....


Och jag är väldigt sorry to say, jag kanske kolar av detta mission impossible-uppdrag, och detta kanske är det sista inlägget någonsin skrivet på denna blogg.

Eller NEJ förresten, ni kan lägga ner rakbladen, jag och BoelBitar har ju faktiskt gjort en deal:
Om nån av oss dör så ska den andre få ärva den avlidnas blogg!

 


(Obs, FRUKTA INTET, Pata, Maxxan och Joakim, jag är faktiskt EXPERT på två saker man stoppar i munnen (nu slutar du tänka på snusk, Boel), jag slänger ihop VÄRLDENS godaste köttfärspaj och bakar VÄRLDENS utomordentligaste chokladmuffins!
Ni kommer ALDRIG vilja släppa mig som sambo när jag väl flyttat in!)

 (Och jag lovar att ersätta alla glas och andra föremål jag dänger i väggen när jag får mina maniska utbrott.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0