WARNING. Bör ej läsas av Salem Al Fakirlovers

Jag måste inleda detta inlägg med att be så hemskt mycket om ursäkt i förväg för att jag nu kommer ruina allas supersötnos Salem Al Fakir för en hel drös av er. (Uppmanar speciellt Sockerapa att INTE checka klipp nr 2, då jag vet att du är litta kär i karlsloken.)

Jag såg filmen "Julnötter" innan jag upptäckte Salem, och kan helt enkelt inte ta honom på ALLVAR, enbart på grund av hans ljusa pipröst - då mina tankar alltid förs till Adams Sandlers kärlekserenad för Chris i "Julnötter" vars stämma är identisk med Sallemannens:

Salem:

 


Adam:

 


Brutalt lika stämmor, am I right or am I helt åt helvete right!?
Vet att alla Salemälskare kommer dissa denna fakta och reagera "Nähääääerå, dom låter inte ett dugg lika, din förbonkade tondöva horfjolla" men news for you - Ni lever i förnekelse!

Kommentarer
Postat av: apan

HAHAHA!!! hatar dig lite nu. Men jag kommer ändå ligga med honom i stockholm, då får han pipa så mycket han vill. hehe

2010-04-26 @ 18:30:46
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Mak

Salem har ännu ljusare röst än Sandler ;) Och han kan ju faktiskt hålla lite mer ton med.. men Sandler e gud på sånger med ;)

2010-04-27 @ 14:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0