Inavlad kirgizistanbrutta.

Friend requestade denna bruden på fejjan för snart en månad sen.
NÄR SKA HON TA SITT FÖNUFT TILL FÅNGA OCH ACCEPTA MIG? VA? /besviken och desperat



Jag har i och för sig full förståelse över att hon inte har tid att vara en aktiv fejjanutövare och accepta alla vännerförfrågningar, Kirgizistankonflikterna and all (where she lives), MEN TID NOG FÖR ATT GÅ IN OCH BYTA VISNINGSBILD, DET HAR HON TYDIGEN! Satans inavel.

Edit:
(Innan någon hinner påpeka det) Ja, "HEJ JAG HETER SANDRA OCH JAG ÄR EN UPPDATERING-AV-BLOGGEN-MITT-I-NATTEN-AHOLIC" ("Hej Sandra" /applåder), men så är det när man lider av insomnia.

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Åh det finns så mycket roliga namn där ute.

2010-04-26 @ 07:00:09
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Nikita

Ha! Den där var fin. Antar att du redan hittat Raka Arsel?

2010-04-26 @ 12:57:06
URL: http://nikitaistheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0