Pappas frågesport

"När man hör en låt får man ju sig en bild av hur personerna som sjunger ser ut, så hur tror du dom här snubbarna ser ut?"
Undrade pappa om gruppen Supertramp när han skjutsade mig till jobbet.

"Hippiemusik" analyserande mina öron musiken som, men min hjärna uppfattade pappas fråga som en kuggfråga. Svarade därför tvärtemot vad musiken gav sken av "Kostymnissar kanske..."

"FEL, dom ser ut som JESUS hela bunten, hö hö hö" skrockade pappa, mäkta nöjd över att jag gissat fel.

Katten också, en kuggfråga i dubbel bemärkelse. Inget vidare schysst på morgonkvisten kan tyckas.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad kul att höra! Och tack så mycket!



Haha men aww, du är ju jätte vacker, inte ska du förknippas med en sån som hon!

2009-03-13 @ 13:05:14
URL: http://eeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0