Nattliga bravader

Lasse och Kim, liksom en del andra, fyllde år igår och Kims hus var party place to be.


Tyson - sötaste festdeltagaren utan konkurrens

Partajet var himla kul, likaså valsandet till Lasse Berghagens "han tog av sig sin kavaj-låten" senare i stan.
Jag hade lovat efterfest så när allt stängde begav vi oss sålunda hem till min lilla lya för ölspel och allmänt jiddrande.
Lasse gick och knöt sig i min dubbelsäng efter att han mumsat i sig sina hamburgare, och jag drack ännu en öl innan jag joinade Lasses tysta snarkande.

Wille och Sevan däremot? Håhåjaja.
Vid femtiden anföll Wille oss i sängen, men efter att jag skällt "håll käften" XX antal ggr begav sig illbattingen ut i tvrummet igen för fortsatt ölspel med med min namne.

Kunde dock inte somna om, så gick ut till festprissarna som klämt närapå ett helt flak öl bara på efterfesten.
Tre öl kvar och tre ölsugna personer, två av dom dock packade som pappas kappsäck.


Sevan och Wille i färd med att kartlägga Rydområdet på mitt tvbord, för det mesta oense så slagsmål nästan bröt ut.

Mycket intressant att iaktaga, tyckte jag och Lasse som fnissande beskådade spektaklet. Jag gick och duschade, klädde mig och fixade håret och när jag kommer ut i tvrummet igen har dom tillsist lyckats enas om vart allting i Ryd låg.

Tio somnade dom dock sött. Jag och Lasse med för den delen. Alla fyra i min, turligt nog, breda säng.

Men jag undrar när fan Wille ska vakna upp ur den stenhårda dvala han befinner sig i?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0