"Sluta knulla!"

Nattens dröm:

Jag, Pata och kussen Niklas cyklade till en alldeles för överbefolkad, enorm strand för att bygga tan, bygga sandslott, bygga bröstmuskler (simma) och annan beachrelaterad skit.

Manliga som snopphanarna är i vår släkt, slängde boysen bara av sig kläderna för att låta kvinnan i gänget hänga upp dom fint runt vår strandplats. Sen började dom skojboxas.
Då uppenbarar sig en kärringjävel som gastar "Sluta hångla! Om ni ska hångla kan ni i alla fall göra det under vattnet så man slipper se det!"
Blev riktigt irriterad på bitterfittan, mest för att jag drog slutsatsen att hon verkligen trodde att Pata o Nickeman hånglat och genom visade missnöje blottade sin homofobi. Skrek till henne, där hon stod och försökte puta sexigt med sin cellulitstinna ända mot staketet; "Du tanten som lutar dig mot staketet, sluta hångla!"

Men hon hörde mig inte. Förmodligen döv, eftersom typ alla andra i närheten hörde och tittade frågande på mig. Skämdes, och drog mig tillbaks. Nicke och Pata sprang ner till vattnet medan jag lade mig tillrätta för att ta vara på solens strålar.
Hinner inte ligga där särskilt länge förrän jag ser tantajäveln maka sig fram mot ett par ungar, en flicka och en pojke cirka 9 bast som leker tafatt eller liknande. "Sluta hångla!" Skriker hon på nytt till dom stackars barnen. Jag springer fram till deras undsättning men hon ignorerar mig totalt "Sluta hångla! Sluta knulla! Annars kommer den mannen där borta, ja ni ser honom, han kommer tvinga er att knulla med varandra! Just det" Barnen börjar gråta och jag försöker skälla ut kärringjäveln men det går inte för hon verkar döv.



Kommentarer
Postat av: Boel

Har du drömt nu igen? :)

2008-09-20 @ 09:42:05
URL: http://boelhedgren.blogg.se/
Postat av: Maria

wtf? Hur stor procentdel av den där historen var sann? Lite creepy tant ju. Hon var nog inte frisk. freaky; vad som händer när man blir gammal.

2008-09-20 @ 11:44:55
URL: http://mariahh.blogg.se/
Postat av: Sofia

Heyyyyyyy :D vilken rolig blogg du har haha :D

2008-09-22 @ 14:02:29
URL: http://sgek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0