Rebellisk, oh yeah

På match.com får man inte länka till nåt annat ställe man eventuellt hänger och folk kan kontakta en via. Och om man ska kunna kontakta folk på match.com måste man paya minst 500 spänn. Visst lider jag av ingenus kukus pålängus i fittus, men så despo är jag inte. Än. Hehe. Så jag försökte trixa mig till att smyglänka till min blogg, måste ju leva upp till att ha inhandlat en rebell-tidning utanför systemet.

1. Skrev på presentationen: "Om ni vill få en bättre inblick i mitt liv och hur jag är som person besök min blogg: http://brunettsandy.blogg.se. Ursäkta det töntiga namnet men jag var halvt irriterad på blondinbella när jag skaffade den."
Det gick givetvis inte igenom deras kommunistmoderator. Dom cencurerade dock bara själva länkningen.

2. Skrev på presentationen: "Googla Sandiza Hotpants för mer information, för på detta stället får man ju inte direktlänka tydligen. Fnys"
Hela meningen togs bort.

3. Mitt sista försök. Laddade upp en bild i mitt fotoalbum det jag smugit in texten "brunettsandy.blogg.se"
Fotot blev såklart icke godkänt.

Men om den där svinsnygge snubben blinkar åt mig, då är det fan jag som lassar in 500 pix från mitt magra konto till dom där hagalningarna på match.com. Det kan ni fethaja alltså!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Lika säkert som att solen är rund!

2008-09-25 @ 06:22:40
URL: http://kajanfuralle.blogg.se/
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

jag ska nog kunna gå ned i vikt hoppas jag

2008-09-25 @ 13:23:44
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0