Djur-gångstilar som provocerar...

Att gå helt i takt med musiken som ljuder genom mp3n/ipoden/whatevah känns fruktansvärt spyframkallande töntigt, det vet alla.

För nån vecka sedan,  när jag fridfull till sinnes spatserade hem genom Norre Portparken, spottade jag plötsligt en igelgutt som rusade över parkgräset PRECIS i takt med låten jag hade i lurarna, Plug in baby med Muse, och det såg så enormt skrattretande ut, precis som om han trodde att han var häftig och var med i nån musikvideo,  att jag ville springa fram till det lilla fjantdjuret och ryta "Men din jääävla MES!".

Nu gjorde jag inte det, jag är god.

MEN... IDAG, precis när jag lyckats hämtat mig från denna förfärliga upplevelse - kom det en ankparvel rännande - I SAMMA JÄVLA PARK DESSUTOM - EXAKT i takt med introt till House of blend med Millencolin, och jag blev så in i fitthoran provocerad att jag ville grabba tag i fjäderfät och slänga honom i ankdammen, men jag tog istället ett djuuupt andetag och tryckte bort låten.

Jag är ju trots allt djurvän. Väl?



Tänk er själva denna retliga jäveln springa fjädrarna av sig, i takt med introt till DENNA låten.


Kommentarer
Postat av: Lasse

Åh, jag som brukar försöka springa i takt med musiken i lurarna när jag är ute och joggar. Ska genast sluta upp med det för att inte provocera dig mer. Förlåt.

2010-07-28 @ 14:17:33
Postat av: Anonym

Hahahaha

2010-07-28 @ 14:37:47
Postat av: Sandiza Hotpants

Lasse: Hahaha, så länge inte JAG hör att du springer i takt så kommer du undan ^^



(Nu kommer jag dock lyssna extra ihärdigt efter basen om jag ser dig kuta förbi, och om du ränner i takt, ja, då kaaanskekanske jag blir tvungen att lägga fälleben ;/ )

2010-07-28 @ 15:16:13
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: Lottapotta

Tror du inte gräsanden blir provocerad över att du refererar till honmom som ankan, va va?!

2010-07-28 @ 19:58:49
Postat av: Finn

Jag tror du kan söka upp din disco-rejvande igelkött vid trottoarkanten utanför ze corner! Hur som helst är den skandalöst übermördad av bil, HA!

2010-08-02 @ 23:28:05
Postat av: Sandiza Hotpants

Lotta: Eeh, du vet, ankor kan inte LÄSA. Men även om han kunde, så skulle han bara blivit SMICKRAD över att jag kallar honom det way cuter namnet "ANKA" istället för "GRÄSAND" ^^



Och Finn: Om du någonsin kommenterar nåt liknande i min djurvänliga blogg SPÄRRAR JAG DIN IP, fattaru din hora, VA! ^^

2010-08-03 @ 18:30:42
URL: http://brunettsandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0