HAHA! Fejk-dinon är återfunnen!

HAHA. Fått rätt svar på båda mina tävlingar! Stolt över er.

Tävling ETT vann nån som inte skrivit sitt namn. Gissar på Lasse eller min mamma.
Rätt svar: Brorsan som pjukar i en icakasse innan släktkalas.

Tävling TVÅ vann FRIDA!
(Jag gillar dock tard-versionen Sockerapa skickade in som tävlingsbidrag bättre, men jag frågade ju faktiskt bara efter mupp-djuret, så Friiida är vinnaren!)

Och så var det inte ens en dino, utan en jävla LAMA! Jag som suttit otaliga nätter och googlat på "provocerande grön dino hoppar youtube" och "retard brachiosaurus hoppar" och "irritating brachiosaurus you wanna kill", om jag bara vetat att det var ett lamadjur. ELLER. OM jag bara vetat, att det ENDA jag hade behövt göra ISTÄLLET för att slösa tid på att leka detektiv på internet och göra bort mig på krogen var bara att fixa en bloggtävling om skiten!

Fuck 118118 liksom, bloggläsare always got the answer!

FRIDA, skicka (från samma ip-adress du skrev från när du skickade länken) din mejl, så mejlar jag dig och du skickar kontaktuppgifter och yadayada you know the drill.

OCH NU! Retard Lama-show! (Sockerapa-way)




Kommentarer
Postat av: Frida

Yay, jag vann! :D



[email protected] är min e-postadress :)

2010-08-21 @ 10:30:22
Postat av: Matte

Om jag säger att det är en coopkasse han pjukar i, vinner JAG tävlingen då?

2010-08-21 @ 13:27:10
Postat av: Lasse

Jag vet inte varför mitt namn försvann, men jag tackar för äran och all berömmelse.

2010-08-23 @ 12:11:59
Postat av: Sandiza Hotpants

Matte: Ajemensan, du - liksom alla andra som deltar i den ständigt pågående besserwissertävlingen - vinner en ip-blockering från min blogg! ^^

2010-08-23 @ 17:31:05
URL: http://brunettsandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0