Kondomer - lösningen på alla problem!

I lägenhetsbyggnaden jag bor i håller snickarna för nuvarande på att fixa om fönstren i min källarlägenhet. Med "för nuvarande" menar jag att snickarna pysslat med mina TRE fönster i snart TRE veckors tid. Lagom enerverande för nerverna.
Jag kan alltså inte skruva upp mina gardinstänger eller hänga upp mina balla gardiner förrän dom är helt klara, om jag inte vill få dom dammiga/målarfärgade/totalförstörda!

På natten vill jag ju ändå ha något skydd mot förbipasserande smyg-glottare (Åh, herregösta, jag är så trött på detta bloggkändisliv och dessa otaliga stalkers!) så jag brukar tejpa fast gardinstängerna och hänga ett lakan för - för att ingen ska få se mig ligga och dregla ner kudden och stöna efter Joe Gilgun, Magnus Betner, Alex Skarsgård eller andra runkobjektiga kändisar...

Igårkväll var dock min kära tejprulle spårlöst borta, så vad göra?
Tog det närmsta till hands - kondomer. Resultatet:


Utomordentligt tillfredsställande!

Kommentarer
Postat av: Liza

Hahahaha ;)))

2009-09-22 @ 09:33:44
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Haha :D Smart :)

2009-09-22 @ 10:31:06
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/
Postat av: Myaraq

SNÄLLA säg att du glömde kvar den där när jobbargubbarna kom tillbaka!

2009-09-22 @ 17:15:18
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0