and so the WAR continues...

Vad skådar mitt öga!?
Min ärkebloggfiende Boel ger sig inte! (länk) Vår lilla "screenprinta-printscreena"meningskiljaktighet fortgår således...

Vi borde kanske anamma Lasses svenska alternativ "skärmdumpa" så inte detta utvecklas till ett tusenårigt generationskrig?

Ja, det kanske vi kunde gjort. Om vi vart mogna och tråkiga jävlar!

Härmed uppgraderar jag töntighetsnivån genom att introducera tyngre artilleri i detta bloggkrig:
Smaskiga detaljer om fienden!

Mhm, ni hörde rätt... Darrar du Boel? Höhö...

En gång när jag och Boel beställde hämtpizza hittade Boel två mystiska hårstrån på sin pizza. Vad gör den lilla fjorren då? Hon förflyttar dessa hårstrån - från oidentifierad varelse/oidentifierbar kroppsdel från oidentifierbar varelse - lite snabbt från pizzan till sin servett och sätter tänderna i den nyss behårade pizzaslicen!

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Hahhahahahah :D Så rätt gjort!

2009-09-18 @ 17:47:43
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: BoelBitar

För att göra det lite mer SANT så övervägde vi faktiskt tillsammans i typ 2 minuter om jag borde fortsätta äta eller inte, right? ;)

2009-09-18 @ 19:21:03
URL: http://boelbitar.blogg.se/
Postat av: Sandiza Hotpants

Boel: Och jag sa "NONONONO dont do it! Alla på den pizzeian har hiv och massa hepatiter dooooont touch it!!!" och du ba "Men herrejösses din fjorre, hiv är en MYT!" varpå du glupskt slukade pizzan för att visa ditt statement ;O

2009-09-18 @ 19:29:24
Postat av: Liza ;)

HAHAHAHA!

2009-09-18 @ 19:42:49
Postat av: TalkBack

Säger man i så fall "skärmdumpa" så finns ju förstås alternativet "dumpskärma", och det kan säkert var och en själv räkna ut vad det är för typ av aktivitet man avskärmar i det fallet... :S

2009-09-19 @ 01:50:46
URL: http://originaltalkback.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0