Morgonens diss

Sitter och är smått förgrömmad.
Bor i världens mest lyhörda lägenhetsbyggnad. Åtminstone hör i alla fall jag varenda viskning som sker på våningen ovan mig. Detta har jag upplyst dessa grannar om, när dom undrat om dom väsnas för mycket.
"Men det gör inget - sålänge det är på dagen" har jag resignerat dumsnällt likt ett annat Bamsewannabe ("dumsnällhet" var ju hans gizmo, om ni minns)
"Dumsnällt" säger jag eftersom dessa grannar tror att "dagen" börjar klockan NOLL SEX NOLL NOLL då dom sätter ner sin monstertruck demolition-bäbis rakt ovanför där jag har min säng (och där dom är jävligt väl medvetna om att jag har min säng) och låter den ja, i princip riva huset, låter det som (inte konstigt dom aldrig blir klara med renoveringen av sin lägenhet).

Just nu vräker jag på the Strokes på högsta volym för att kompensera två timmars oväsen.

"Nu kommer du bli vräkt när du skriver sånna saker om dina hyresvärdar!" kommer morsan moppsa när hon läst detta.
Men du mamma, det är inte JAG som övar steppdans med 20centimeters betongplatåsula innan ens Gud ansåg att man skulle ha gnuggat sömngruset ur ögonen.

Osv...


Kommentarer
Postat av: Sandiza Hotpants

Och innan nån hetsar upp sina moderskänslor gentemot detta stackars barn jag spyr galla över: Det enda jag begär är att det ska mosa sönder sina leksaker i ett annat rum. Som tex sitt eget rum! (Som inte ligger ovanpå mitt sovrum, I know because im a sneaky one.

2009-10-30 @ 08:05:08
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: pubes

ring å klaga till hyresvärden varenda gång du hör dom! han kommer bli galen och tillsist göra nått åt saken!

2009-10-30 @ 09:35:15
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Myaraq

Demolitionbebis är ett fint ord. Jag lånar det i fortsättningen.



Om ALLA barn.



PS: Mina grannar spyr VARJE dag från 9 till 10.

2009-10-30 @ 09:35:43
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Sandiza Hotpants

Pubes: Hahahahahah, du är medveten om att dom väsnandes grannarna ÄR mina hyresvärdar? Hahhahah, skulle vart JÄVLIGT kul att ringa o klaga till bebisens pappa varje gång "ja, hej hyresvärden, nu håller den satans demolitionbäbisen på att försöka starta en jordbävning igen, kan du säga till dom att ge ungen ett sömnpiller!?"



HAHAHA xD

2009-10-30 @ 10:10:12
URL: http://brunettsandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0