Dregelvarning


Say what!?
Okej att alla kanske inte finner Eli Dingle (bilden längst ner, förra inlägget) lika oemotståndlig som jag gör, men "fuling" !?
En fråga: Är du asexuell eller bara könslös?

I vilket fall som helst har du antagligen inte sett detta klippet:
(Roligt i alla fall, om ingen annan tillfredsställelse ges)
I vanlig ordning måste man klicka på bilden för att vidaretransporteras till youtube, all krånglighet eftersom jag inte är så skillad att jag kan publicera klippet i bloggen, eller jag menar, jag är föga intresserad av att lyxa till det bara för er skull! Ja, så är det!

Kommentarer
Postat av: Lasse

Sista scenen i klippet var ju guld!

5/5 där Sandra.

2009-05-22 @ 12:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0