Pillermixkonfunderad american Cop

Eftersom jag är en inbiten kanal 6-tittare och därför inte har kunnat undgå Cops och deras hetsjakt på droger, så har jag ju heller inte kunnat undvika, med mitt fantasifulla sinne, att föreställa mig att jag blir stoppad av en amerikansk cop.

Scenario: Min vän, som jag blir skjutsad av i bil, blir stoppad av en Cop och alla blir uppmanade att stiga ur bilen och flasha fickorna. Jag bär alltid med mig, I RL, min lilla pillerburk med diversa lösa tabletter - p-piller, två sorters antidepressiva av olika utseende och sömntabletter - fall i fall jag skulle få för mig att tillbringar natten på nåt annat ställe än hemma.
Om man bara tar en titt på denna pillermix kan man ju få sig sina onda aningar.

Och tänk då, när jag blir stoppad av denna Cop, om jag är FULL. Och jag är på värsta skämtlynniga humöret. Ska agera skojfrisk med polisen (har hänt förr) och jag vräker ut mig värsta "Jaaa, det är KNARK!" för att vara lustig, när dom ifrågasätter pillerburkens innehåll.

En Cop och en misstänkt knarkaresnubbe...

Jag tror faktiskt aldrig jag kommer våga besöka det amerikanska indianlandet...

Kommentarer
Postat av: Boel

HAHAHAHAHA! jag kan SÅ höra det framför mig!!! :D:D:D

2009-03-17 @ 16:28:35
URL: http://boelhedgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0