Look-a-like? Hell no plx!

Nu ska jag outa en av mina största hemligheter. Tycker det är så fruktansvärt pinsamt och stötande att jag kanske raderar detta inlägget imorrn. Men såhär är det i alla fall. Jag har ofta fått höra att jag är lik en viss kändis. Tom av min egen släkt, dom som känner mig bäst...

Visserligen var kortet på mig nedan taget för nära två år sedan
, men snälla snälla (nej, inte med Caroline af Ugglas-gnisslande), säg att jag inte är lik denna tant!



När jag var liten var Nanne Grönvall min stora idol och jag tyckte att hon var den snyggaste i världen. Nu ryggar jag tillbaks när folk påpekar att jag påminner om henne, även om det var hiskeligt längesen det hände senast.

Edit: Om jag vart 40 bast och någon sa att jag liknade Nanne skulle jag jublat och hoppat jämfota av glädje, men nu är jag faktiskt hälften så gammal som kärringen och har åldersnoja!

Kommentarer
Postat av: martin

haha ni är ju för fan aslika! :P meeh, kunde ju vart värre! jag får ofta höra att jag är lik JD från scrubs. en gång sa en kid att jag var lik uggla, men han lever inte längre heller..

men seriöst den ända som in är på pricken likt är att du har tjockare ögonbryn och att nanne har fastat med håret i en elvisp

2009-03-24 @ 12:16:05
Postat av: Boel

HAHA! Det var typ det första jag sa till Niklas när jag såg dig första gången! :) Men det är ju trots allt så att ni inte är lika, det är ert SVALL som är identiskt. :) PUSS!

2009-03-24 @ 12:44:35
Postat av: martin

ni är ju verkligen avskyvärt lika varandra, för utom det att du har tjockare ögonbryn och nanne har fastnat med håret i en elvisp. meeh det är väl inte så farligt? jag får höra att jag är lik JD från scrubs.. och en gång sa en kid att jag var lik uggla, men han lever inte längre heller..

2009-03-24 @ 12:58:49
Postat av: Sandiza Hotpants

OCH ATT MIN HUD ÄR LEN SOM EN BARNRUMPA MEDAN NANNE HAR TANTHUD HOPPAS JAG ATT DU SKULLE TILLÄGGA MARTIN!



;)

2009-03-24 @ 13:15:18
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: martin

...men kortet du hade upp var ju två år gammalt? vad som helst kan ju ha hänt med din hud! ;P

motfråga, är du lika kort som nanne?

2009-03-24 @ 17:15:25
Postat av: Martin

...men kortet du hade upp var ju två år gammalt? vad som helst kan ju ha hänt med din hud! ;P

motfråga, är du lika kort som nanne?

2009-03-24 @ 17:17:25
Postat av: Cajsa

haha förstår vad du menar...folk sa att jag va lik Titti från rix morgonzoo när jag va mindre...inte så kul att höra....men jag säger så här...Du är lik Nanne...inte jättelik men lite i alla fall...du skulle kunna vara hennes dotter om hon hade en. :P nu har hon ju bara tre söner. :P Så du är mer dotterlik än look-a-like! och det är inget dåligt menar...jag ÄLSKAR kvinnan! utan henne skulle jag gå under! Hon har hjälpt mig massor under mitt liv av olika psykiska problem. Hon ringde personligen min mamma när jag va 16 för att berätta att hon ville att jag skulle få hjälp hos en psykolog eftersom att jag hade självmordstankar. Det har jag inte längre. Kvinnan är helt underbar, sprider glädje och för sin ålder är hon ju skitsnygg! xD

För övrigt är det jag på den där bilden tillsammans med Nanne..xD tagen i Sundsvall...undra...från 2007 skulle jag tippa att den är ifrån...det kan jag kolla upp i mina mappar med alla bilder som jag har träffat henne på.xD har träffat henne så många gånger att jag börjar tappa räkningen..xD

2010-12-16 @ 21:08:37
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0