Inte så värst bubbligt

Badade hett och härligt bubbelbad igårkväll när jag var på besök i föräldrahemmet. Använde både det billiga gekåsinköpta vanilj-bubbelbadet och mammas mer exklusiva bubbelbad. Kombon av dessa tu doftade så himmelskt att jag nästan fick orgasm...

Fast som vanligt när jag tar ett bad öser jag på med för hett vatten och börjar snart tycka det skitvarma vattnets omslutande av min kroppshydda blir obehaglig. La ifrån mig den föga underhållande Bamse-tidningen och började schampoonera håret när jag nästan kväljs av stanken från schampoot som luktar whiskey. (Idag luktar dock håret mumsigt värre, så innehållet i flaskan måste vart ruskigt koncentrerat, reds. anm.)

Så det blev alltså inte det avkopplande dopp jag hade tänkt mig. Dessutom skummade det inte så värst.
Inte på långa vägar så skumt som det var när min lillebror tog sig ett bad hemma hos mormor och morfar och använde mitt Barbie-skumbad jag fått i julklapp.

Pata som plaskpimp at 10 bast

Som ni kan se har Patriks kalufs en rödbrun färg, jag som färgade det!

Varför JAG befann mig i badrummet med en kamera samtidigt som min lillebror badade är en annan historia.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅ SÖT!

2009-03-14 @ 09:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0