Glömsk

Halvvägs till martina kom jag på att Fan, det är ju inte fredag idag!?
Och jag som satte på mig mina fredags-trosor efter jag duschat för någon timme sen.

Så nu är jag hemma igen för att byta till mina lördags-trosor.

(Sen hade jag ju också glömt filmen hemma i hyllan som vi skulle se ikväll, men det var inte viktigast)

En av mina favvofilmer

OCH MAMMA: SLUTA KOMMENTERA TYKET ANONYMT I MIN BLOGG, JAG SER DIN IP OKEJ!
(Btw krävs intelligens för att förstå sig på ironi, kom ihåg det så slipper du göra bort dig!)

Kommentarer
Postat av: Egoinas mammas

haha, vem känner inte igen det med "fintrosor", undrar bara på vad skillnaden är mellan fredag- och lördagstrosor?



Tack för gullig kommentar i min blogg!

2009-03-29 @ 03:18:51
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0