Dagbok från way back then

"Och läsa dagböcker från sjuan OMFG säger jag bara vad extremt rolig jag va då.

Tja, fjortisen i stan! typ :P
Inte för att jag hängde utanför mcdonalds, det har jag faktiskt ALDRIG gjort. Men man läser verkligen mellan raderna i det jag skrivit hur megahäftig jag tyckte att jag själv va för att jag supit, blivit bjuden till den supersnygge killen på fest, hånglat med den o den, osv...

Och typ "Ååh, XXX är verkligen den rätte, jag har aldrig varit såhär kär!!!" varannan vecka sådär om olika killar varje gång.
HAHA!

Blonderad fjårtis iklädd vit hoodie Timo autograferat på baksidan

Jag va också dösäker på att jag ALDRIG skulle vilja knulla med någon. Haha, ett år senare dumpa jag en kille för att han inte ville. Eller han ville säkert (vilken 14bastig grabb vill inte det lixom?) bara det att min bästis kille sa att min kille sagt att han "älskade" mig och visste att jag va oskuld och därför inte ville pusha mig. LOL!
Minns det så väl när vi låg där o hånglade i min säng, varje jävla gång precis likadan som gången sist. JAG ville inte va den som började klä av den andre, HAN hade ju redan GJORT DET, hans fucking ansvar att börja droppa kläder, tyckte jag stenhårt.

Min bästis kille hade ju börjat klä av sig redan efter två veckor tillsammans och VI HADE JU VART IHOP I EN HEL JÄVLA MÅNAD!

Hahahahah, nä, hur retlig jag än va, önskar jag INGENTING ogjort :)"

Hehe, hittade diary från unga dar, dock inte lika unga som 13-14, då historien ovan utspelar sig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGG!

2009-03-17 @ 08:37:13
Postat av: Sandiza Hotpants

Haha, jag vet, förtjänar en del sarkasm pga outandet av den bilden (och texten)



;)

2009-03-17 @ 12:41:40
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: Josefine

haha, jag vet det är sjukt kul att läsa gamla dagböcker.. Hittade mina nu när jag flyttade och dem gav mig verkligen många skratt :D Kan inte förstå ur man tänkte?

2009-03-17 @ 20:24:18
URL: http://frokenjohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0