Ännu en lagom intressant såpauppdatering

Efter en oerhörd väntan, och med en förhoppning om att serien inte skulle komma tillbaks förrän 2010, är det med extrem glädje jag nu deklarerar för alla er ointresserade och ovetande att LOST kommer tillbaks med en ny säsong redan ikväll! (TV4)

Har drömt otaliga drömmar och mardrömmar om Kate, Sawyer och Jack. Och diverse andra lagom ointressanta individer som också bor/bott på Lost-ön.




Först var jag stenhård på att Sawyer skulle Kate, men nuförtiden vill jag ännu stenhårdare att Jack och Kate ska funka ihop som lovedones.



Evangaline Lilly är för övrigt den snyggaste och hetaste ickesnoppkönade varelsen jag någonsin skådat.
(Ganska lik Tina Snyggson, reds. anm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0