Bra sminkborttagningsmedel? Nå, nån som vet?

Precis tvättat av mig sminket. Enligt min frisörkompis, som liksom jag lystrar till det vackra namnet Sandra, är Finesse Schampo väldigt bra för hårsäckarna, därför använder jag det inte bara till duschaktiviteter - Jag använder det även som sminkborttagningsprodukt.


Ens ögonfrans- och ögonbrynshårsäckar måste ju också få bästa omvårdnad, och vad kan va bättre än tips från en frisör? Okejokej, hon tipsade om bra schampo för skallen, men det tipset måste väl kunna appliceras på andra behårade ställen också?

Är dock lite rädd att utveckla mustach och skäggväxt sm biverkning av schampo i fejjan.
Vad tror ni? Jultomten nästa?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag gissar på jultomten!!

2009-06-12 @ 13:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0