Min mamma bestämmer allt, förstår ni!


Mamma trodde att snubben nedan var min pojkvän då jag har honom som bakgrund i mobilen:

Jag sa att det var looken på min drömsnubbe, varpå mamma genast kontrar: "Kevin är snyggare!"
Med Kevin menar hon Edward, hon har aldrig varit nåt vidare på namn:


Hon kan verkligen  inte förstå dethär med att man faktiskt kan vara bara kompis (!) med killar, trots att dom har söta fejs!
Så tyvärr Edward, du får nog ställa in dina eventuella framtidsplaner, för min mamma har redan utsett dig till svärson och börjat dela ut inbjudningar till vårt bröllop.

(Och tyvärr Eli Dingle (bilden överst)  eller jag menar, I take it in English so you understand if you, by some mysko reason, happen to surfa in on my blogg - Sorry Eli Dingle, but I cant marry you, you see, my mum allready chosen another man for me, nothing I can do.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0