Sandiza Hotpants gör det igen...

Att jag inte kan få in i skallen att jag endast har ett ikeainhandlat spektakel som pity excuse for a konservsburksöppnare i min ägo! Som jag inte ens kan få upp den klenaste av konservburksläktet med!

Återigen får jag lösa mitt majskolvssug på följande vis:


Tillvägagångssätt:
1. Rikta vassa sidan av skruvmejseln nedåt mot plåtburkens ovansida
2. Dräm till med hammaren ovanpå så det bildas hål
3. Upprepa längs hela kanten med ca en centimeters mellanrum
4. Klipp längs hålen med hjälp av tången
5. Voila! Öppen burk som det dessutom medför lite spänning att plocka upp sina majskolvar ur då man aldrig kan veta på förväg om man ska råka riva upp halva handen på dom illvassa plåtbitarna eller om man lyckas undkomma med bara några skrapsår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0