Penetrera Isabella Löwengrip i örat

Jag avskyr blondinbella.
Ibland går jag in o checkar hennes blogg, just av samma anledning som jag gav mig in i dom argumentslösa diskussionerna på ungdomar.se - för att jag får en bitterljuv kick av att bli uppretad.
Men nu är måttet rågat, såg att ett av hennes inlägg hade en rubrik där "räv" var ett av orden. (Mitt favvodjur!) Jag kände ilningen längs ryggraden och bad till högre makter om att det inte skulle ha nåt att göra med päls eller död. Men så ståtar hon där med sitt falska leende och tror hon liknar Christina Applegate med en rävpäls på huvudet!

Jag skiter i att jag har samma filosofi som Carolina Gynning "Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?" men att bära en rävpäls är fel! FELFELFEL! Du får gärna köpa en kjol av kohud vars kött gått direkt till hamburgerfabriken, men inte en gullig liten räv vars kött normalbegåvade jävla människor inte förtär!

Därför anordnar jag en tävling: Den som antingen häller färg på någon av blondinbellas pälsar som kommer från gulliga djur eller peneterar hennes högeröra vinner  1 0 0 0  svenska  riksdaler.
Vänsterörat går också bra.

Kommentarer
Postat av: Boel

Du kan göra en grupp om detta på Fejsan. Så lovar jag att "gilla" det, höhö. Men jag älskar ändå blondinbella. Hon är snygg och smart!

2009-02-06 @ 15:24:23
URL: http://boelhedgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0