Jag pratar inte i sömnen, jag skriker i sömnen

Fick besök av Johan Palm inatt igen.

Jag och den där helskrikiga Annalisa var åskådare till ett radioprogram som Johan medverkade i.
Jag kände dock inte alls igen Johan, så jag var inte riktigt säker på om det verkligen var just den Johan. Kom fram till att han inte var lika blond som han varit i Idol, framför allt inte hans ögonfransar. Jag gick fram mot honom och spände ögonen i honom och frågade "Använder du mascara?" varpå det blev pinsam tystnad i radioprogrammet. Jag räddade dock situationen genom att tillägga "eller har du färgat ögonfransarna?"

"Ja! Jag färgar ögonfransarna" var Johan snabb med att pusta fram. Dock ljög han, eftersom man tydligt såg klumpar från mascara i hans blonda fransar.

Radiointervjun var slut och Annalisa sprang ut till sin väntande kompis för att återge allt som hänt. Jag befarade att hon skulle snacka skit om mig så jag tjuvlyssnade utanför dörren på vad hon sa, och mycket riktigt sänkte hon snart rösten för att hånfullt viskande berätta om att jag frågat om Johan använde mascara.

Jag vaknar upp i bäddsoffan hemma i Harplingetown av att jag upprört skriker "JA, ANVÄNDER HAN MASCARA ELLER!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0