Rättelse angående Hångelhistorian

Jäklar, såg nu att jag lyckades posta min hångelhistoria på rätt dag - med ynka 15 minuter som marginal! Duktigt duktigt!

Fast det var mer såhär: Det var Idolfinal, vi var fulla. Jag spanar in klockan, ser att den är över halv tolv och kommer på att jag glömt att posta fredagens hångelhistoria! Jag springer så fort mot den överbefolkade balkongen att jag nästan fäller Martina med min ljudbang.

Jag: Aaah, jag har inte skrivit nån hångelhistoria idag! (panikslagen)

Martina: Eh, huh? (fattar inte vad jag snackar om)

Jag: Ja, så kan inte vi hångla?

Martina: Jamenvisst!

En jäkla tur att jag har så hångelvänliga kompadres! Det är dock mindre tur att dom gillar att fotografera en när man förtärt alkohol och lägger upp fotohelvetena på facebook, och således förevigar ens missclicks:




FEL
1
. Jag är full och har ingen kontroll över min pose-gen. Lagom katastrofalt resultat
2. Har tappat bort min kjol
3. Pysslar med tvivelaktiga sysslor, som att tex tävla mot mig själv i pilkastning.

Kommentarer
Postat av: Lasse

Nu säger jag det. Du är jättefin fastän du inte nailar posen! Och att tävla mot sig själv, det gör ju alla, inget fel med det. Du är grym Sandra <3

2009-12-13 @ 03:45:43
Postat av: Josefin

Jag brukar aldrig sitta och göra reklam för något, men nu är jag med i en tävling som går ut på att göra reklam för sin bild. Skulle vara underbart att vinna så om du tycker om min bild kan du väl boosta den (ett klick under bilden) och hjälpa mig få en chans att min bild blir sedd av en jury? :) Förlåt för reklamen. Om du besväras av den så radera bara kommentaren.



viralboost_10001#/start/linear/3450" rel="nofollow">http://www.samsung.com/se/current/campaign/boost/site/index.html?cid=seviralboost_10001#/start/linear/3450

2009-12-13 @ 15:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0