Mina look alikes?

Det går alltid kalla kårar längs min ryggrad när jag ser hur en person får det där igenkännande i blicken, och tar sats för att slänga ur sig "Veeet  duuu  vem  duuu  är  liiik..." Allt detta går som i slowmotion för mig, och jag har lyckats fundera ut minst tre flyktvägar innan personen som ska upplysa mig om vem jag är lik hunnit ta sats för att vräka ur sig dödsstöten - att jag är lik Nanne fucking tant-Grönwall.

MEN på senaste tiden har jag fått höra att jag är lik en hoper SNYGGA kändisar. Både från släkt, vänner, randoms på stan och bloggläsare, ja, till och med från min psykolog:



1. Jacke Ferm

Okejokej, det är bara en person som sagt att jag är lik henne, men jag blev obeskrivligt glad för enligt mig är Paradise-Jackie snyggaste hönan i gården just nu. (Länk till den ursköna bruttan som tyckte jag var lik Jackie)

2. Molly Sandén
Det är min morbror och hans pojkvän som är störst språkrör för att Molly och jag är kloner från samma original. Jag får ju dock lägga in mitt veto där om att jag ser sååå mycket häftigare ut än Molly.

3. Miley Cyrus
Äntligen en kändis som jag blivit liknad vid fler gånger än häxan Nanne! Och jag ser det bara positivt att bli liknad vid Miley, för vem vet, snart strömmar kanske Hannah Montana-fansen till bland mina bloggläsare och utser mig till Sveriges motsvarighet till Montana, och jag blir rik på att sälja muggar, gosekaniner, stringtrosor och gardiner med Sandiza Hotpants-tryck!


Kommentarer
Postat av: JONAS

Helvete vad du va lik Miley Cyrus! :o

2009-12-11 @ 15:05:55
Postat av: Anonym

Ingen berättelse om hångel den här fredagen? :(

2009-12-11 @ 18:04:20
Postat av: Emelie

Du är faktiskt sjukt lik Miley Cyrus! :D

2009-12-11 @ 21:16:25
URL: http://emeliemaria.blogg.se/
Postat av: pubes

ja, fan miley var du sjukt lik!

2009-12-13 @ 22:14:24
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: MICKSY

Jag håller fortfarande kvar vid att du är lik Jackie! ;)

2009-12-16 @ 22:45:46
URL: http://micksy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0