Vet inte riktigt vem som är pappan till mitt barn...

Skulle egentligen fått min mens lagom till julafton som en extra klapp, men den har uteblivit! I snart en vecka, så om jag inte var säker på att jag inte vart knullaktiv på ett (himla) tag så skulle jag misstänkt att min mage blivit invaderad av ett gäng ovälkomna celler.

Men om vi ska vara långsökta, vilket vi ska för det är alltid roligare då, så kanske nån av mina drömmars (obs: drömmar som i drömmar i sovande tillstånd, obs, EJ trängtande dagdrömmar) pökpartners är gäringsmannen till denna ovälkomna, med all sannolikhet obefintliga, graviditet:


1. Claes Malmberg

(Ja, med detta exempel på en drömpökpartner förstår ni nog att jag inte menade DAGdrömpökpartner)
Jag lyckades i och för sig väcka mig själv med viljekraft när jag insåg vad som höll på att hända med denna gubbe, men annars skulle nog Lotta på bråkmakargatans pappa vart en bra fader även till mitt yngel.

2. Draco Malfoy
Mmm, ond, kan trolla och ser ut som idol-Danny, vilken smash-hit! Sen skulle nog mitt foster fått ett snyggt utseende, men kanske också ärvt Dracos mindre smickrande harighet?

3. Ben från Lost
Vafan vill denna snubbe mig? Har sexdrömt om denna oempatiskan och lagom heta människa förr, vadan denna stalking, Ben? Sluta upp med dessa fasoner genast!

4. en Varg
Men så skjut mig för att jag är en zoofilist i sovande tillstånd! Han kunde faktiskt prata svenska! Är säker på att det är detta snubbdjur jag själv skulle valt som pappa till mitt barn i skrivandets ögonblick. Tänk er själva att ha en liten söt vargvalp som kan prata! Tror jag ska döpa honom till Bobbo...

Kommentarer
Postat av: Clara

Jag trodde Draco var Patrick Wolf. Sen såg jag att det var Draco. Och då blev jag ledsen :(

2009-12-30 @ 15:53:35
URL: http://claraslife.devote.se
Postat av: hannah

Skulle inte ha så mycket emot ifall Draco eller en varg var pappa till mina barn:P

Dock är jag nyfiken på den där vargsexdrömmen xD

2009-12-30 @ 19:54:20
URL: http://zebratankar.blogg.se/
Postat av: Magica

Jag hoppas att det är vargen, han är definitivt sötast!

2009-12-31 @ 15:00:55
URL: http://magicadespell.devote.se
Postat av: karlbergarn

Berätta om ditt nyår! Jag vill veeeeta! :)



Jag vill rösta på Vargen(om detta nu är en röstning). Det hade varit kul att ha en liten vargunge att blogga om, eller hur? Jag vill också veta hur detta gick till.

2010-01-02 @ 11:47:06
URL: http://karlbergarn.wordpress.com
Postat av: Lotta

Du är inte ensam om din zoofili.(I sovande tillstånd, märk väl). Jag har funderat en del på det faktiskt, när jag läste psykologi på gymnasiet, och vi pratade om Freud. Att drömma om att man var på djurpark handlade egentligen om ett undermedvetet begär över att få utöva tidelag. Sen dess har jag funderat på vad det då egentligen betyder, om man faktiskt drömmer om sex med djur. Vad kan det vara tror du? Och förresten, vem vann tävlingen?

2010-01-03 @ 19:00:58
Postat av: Bitterfittan

jag brukar ha sexdrömmar om zlatan och mads mikkelsen. dock inte på samma gång. det känns sådär

2010-01-04 @ 01:27:32
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Sandiza Hotpants

Hannah & Karlbergarn: Hur vargsexet gick till? Doggystyle såklart, höhö ^^



Fast det blev tyvärr ingen vargunge, fick min mens lagom till nyår. Riklig, om någon undrade om detaljer.



Lotta: Jag hoppas inte att mina drömmar betyder nåt. Drömmer så mycket sjuk skit att det skulle betyda att jag led av nåt obotligt ;S

2010-01-04 @ 09:41:33
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: Lasse

"Fast det blev tyvärr ingen vargunge, fick min mens lagom till nyår. Riklig, om någon undrade om detaljer."



Sånt här är ju inte ens kul Sandra. Jag dissar fan detaljer hårt!

2010-01-12 @ 08:29:22
Postat av: :-9

Åh, jag vill också drömma sexdrömmar om Ben! dreglar (helt seriöst alltså!) Jag brukar t.o.m titta på Lost innan jag går och lägger mig för att han ska vara något av det sista jag tänker på innan jag somnar, men än har det inte funkat. Har du nåt knep?

2010-01-24 @ 00:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0