Allätaren

Väcktes igår av ett sms från mamma:

"Tusse har ätit chiliconcarne! Knäppt."


Jo kanske är det knäppt att min katt käkar chili con carne, men det finns i alla fall två saker som är knäppare. 1. Att min mamma känner att denna infon är så oumbärlig att hon måste störa min ömtåliga slummer. 2. Att hon överhuvudtaget försökt trycka ner denna kryddiga rätt i min kises redan övergödda kropp, när jag blir tillsagd att jag minsann inte får ge honom dom där tre-fyra extra lowcaltorrfoder-bitarna.

Knäppt. Och orättvist!


Kommentarer
Postat av: apan

stackars lelle katt! när jag var yngre gav jag kattjäveln öl. lite taskigt, men kul!!!

2009-12-11 @ 11:48:51
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: elin hotpants ahlberg

hahaha jag hade skrattat gott om jag fått ett sånt sms :D snuttigt

2009-12-14 @ 00:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0