Sugen på pattsaft?

Hade sett fram emot att testa Bulletproof spritsmuggling ala Puma ända sedan jag läste om hennes fenomenala ide.
Igår gick spektaklet av stapeln. Hade nog 1,5 dl sprit i ena tuttpåsen och 0,5 dl i andra, men orka bry, finns killar som tänder på abnormalt olikformade bröst också. Nånstans.

Hade övat in kvällens raggningsreplik i förväg - "Sugen på pattsaft?" och en menande knix med ögonbrynen.
Min vän Viktor blev så äcklad att han blev arg över uttrycket. Sa att snubbarna skulle fly fort som attan om ordet "pattsaft" slank ur min käft.

Men du Viktor - FAIL, som fjortisbloggarna brukar uttrycka sig.
Fick följande mess av en snopphane strax efter att klockan passerat tolv:
"Jag börjar känna ett litet sug efter Pattsaft. Är den redo snart?"

Men det var lite tråkigt ändå.
För det första plankade vi in och blev således inte visiterade. För det andra var jag så bekväm med min bröstförstoring att den totalt eraseats från mitt mind! Glömde bort! Totalt!

Kom alltså hem med all pattsaft jag dragit ut med.

Very well, nytt försök ikväll!


Sandiza Hotpants med stora lår, större hår. Dock utan istoppad pattsaft. Bilder på det kommer när ägarinnan av kameran som fotograferade det hela behagar vakna ur sin dvala.

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Hahaahahah! Tjejen!



Du är väl för jävla go, som det heter !

2009-08-01 @ 10:15:21
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Simon

Måste bara få fråga: Tror du att det faktiskt finns nån raggningsreplik som en tjej kan dra som INTE skulle få nått napp på en hel kväll?

Killar på krogen tar (i regel) vad fan som helst så jag tror inte du kan hitta nån replik som skulle gå helt bet ;)



2009-08-01 @ 10:17:09
Postat av: öhm

Jag fattar inte din blogg, har du problem?

2009-08-01 @ 13:02:37
Postat av: Johanna

Underbar!!! Jag älskar din blogg. Brukar nästan baar läsa bloggar skrivna av killar annars för de skriver mycket intressantare. Men du är ju bara bäst!!!

2009-08-01 @ 13:10:25
Postat av: bella

fin blogg (:

2009-08-01 @ 13:38:28
URL: http://isabellablom.blogg.se/
Postat av: NAISY- Anna i landet Upp och Ner

Vad som helst som involverar ordet "pattar" är bra för att göra de små liven uppmärksamma!

2009-08-01 @ 23:34:57
URL: http://naisy.blogg.se/
Postat av: TalkBack

I egenskap av ett av de där "små liven" kan jag berätta att ordet "pattar" associerar till antingen ölstinkande supporterbröl i stil med "viiiisa pattarna!" (och en del av oss små liv försöker hålla en lite subtilare nivå än så), alternativt en väldigt medelålders kvinna med kanske inte den typ av bröst som kanske skulle beskrivas som "perky" av en engelskspråkig betraktare... Jag skulle nog snarare föreslå begreppet "bröst" som en alldeles utmärkt uppmärksamhetsfras. Ställd med frågetecken efteråt KAN den inte misslyckas. För det ÄR som Simon säger; de flesta killar väntar bara på att få bli uppraggade, så den tjej som vågar ta egna initiativ blir alltid lycklig! :D

2009-08-01 @ 23:53:12
URL: http://originaltalkback.wordpress.com
Postat av: Nikita

Klockrent. synd om visiteringen. Jag tycker det är som ett alldeles gratis ömhetsbevis.



De måste visitera för min egen säkerhet, så jävla vackert. Superbra blogg btw :)

2009-08-03 @ 15:01:57
URL: http://nikitaistheshit.blogg.se/
Postat av: puma

Haha synd att det inte gick som beräknat! Jag brukar ta med mig en tom ramlösaflaska in (ingen vakt reagerar på detta) och sedan kan du smita in på toaletten, riva hål på påsarna och hälla över det i flaskan. Ingen kommer bry sig om att du dricker klar vätska från en ramlösaflaska, men annars kan du smuggla ner lite sprit i drinken under bordet när ingen ser. :)

2009-08-04 @ 22:16:21
URL: http://p-u-m-a.blogspot.com/
Postat av: Nadja - Hon från dokumentären Klass 9A

Haha, rolig blogg :D

2009-08-15 @ 02:09:36
URL: http://barbienadja.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem fan skulle gästblogga hos dig? du ser ut som en fet häst med könshår på huvet

2009-08-22 @ 21:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0