Martinas födeseldagsförfest

Hade ju varit lite nervig inför att träffa Martinas coola Stockholmssyrra med pojkvän, båda några år äldre än den klientel vi annars hänger med. Rädd för att göra bort mig, alltså. Framstå som den klantiga barnrumpa jag vanligtvis brukar vara stolt över att jag är.

Har inte ens sagt tre ord innan jag dänger ner Sthlmpojkvännens rödvinsfyllda glas med min väska så glaset krossas i tusen bitar och rödvinet stänker ut över golvet och letar sig ner i mattan som lyckligtvis inte var vit.

Score!

Kommentarer
Postat av: PH

haha. jag tycker du är underbar alltid=) roligt annars igår?

2009-04-12 @ 12:04:03
URL: http://phlippa.blogg.se/
Postat av: Anonym

KLOCKRENT Sandra KLOCKRENT ;)

2009-04-12 @ 17:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0