Lagom intressanta saker ni egentligen inte borde veta om mig #12

När jag var 12 bast och hade A-kupa fick jag mens.
Fastän jag tyckte det va riktigt coolt att äntligen fått min mens (sist ut i Spice Girlsgänget) var jag djupt förkrossad.
Florerade nämligen rykten på skolan om att när man väl fick sin mens - då slutade tuttarna växa. Alla småpattade brudar vars första kontakt med den sexuella världen var porrfilm vet att dela min bestörtning.


I sina praktdagar (B)

Dock slutade inte mina små vänner svälla, och idag, vid D-kupeålder, hoppas jag att dom krymper ihop till B-size under min och Boels finfina "bantning".

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Rolig blogg du har!

Sv: Jag skall testa "bridget Jones"-varianten - haha.

2009-04-02 @ 14:44:43
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Emma Karlsson

vad har du emot muslimer ?



slöja är något man väljer själv ditt jävla cp barn

2009-04-02 @ 15:24:40
Postat av: addan

oj vilken blogg du hade

2009-04-02 @ 22:07:09
URL: http://addan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0