Tacos

I förrgår bjöd min pappa hem mig på tacokväll, och sånt tackar man ju inte nej till, (speciellt inte när man jämt är så fattig o hungrig som jag är) tänkte jag och tackade således ja. Om jag i förfrågningens ögonblick visste att det var jag som skulle få laga precis all jävla mat, duka, osv, kanske svaret skulle blivit ett annat...

Jaja, Kissekotten var väldigt happy att se mig i alla fall, han har blivit bortskämd med skinka, röd mjölk, chips och rå härlig köttfärs av mig idag när ingen av hans kaloripoliser var i närheten. Dock blev han aningen besviken varje gång jag bjöd honom ett smakprov, eftersom han gått och spanat på det feta fatet med kräftor och räkor Pata, Elin och Carolina ska ha med sig till Getinge ikväll.

Mätt katt
knappast...

Kommentarer
Postat av: Philippa

söt kise, han liknade min sjuka katt gustav.

2008-09-07 @ 20:26:16
URL: http://phlippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0