Se&hörs kändisvimmel nästa! Eller hänt bild!

Denna sommarens (och nästa också för min del) plåga!
Marcus aka Dj Pish


Visste ni förresten att Marcus ska göra mig till kändis? JO, DET ÄR SANT!

Jag ska få sjunga en av hans kommande megahits under nicknamet Sandiza Hotpants (vad annars), och jag behöver inte ens pricka alla toner rätt, för det fixar han bara till i datorn!

Dock har han sagt till mig att jag måste gå ner minst 5 kg och skaffa mig en hyggligare tan, bröstimplantaten kan jag skaffa efter att vi tjänat en hacka på låten, tyckte han, då har jag ju RÅD.

Kommentarer
Postat av: Adam

Ballt.....

2008-09-12 @ 05:57:50
Postat av: Philippa

Grattis!

2008-09-12 @ 09:25:46
URL: http://phlippa.blogg.se/
Postat av: angelica

fan vicken snygg kille !!!

2008-09-13 @ 04:22:19
Postat av: Boel

Snygg? Han? Vad är det för fel på folk? Vad är det för fel på V Ä R L D E N? Det enda roliga här är ditt kändisskap Sandra, men WTF gå ner 5 kilo, jag lackar ur totalt på denna människa!

2008-09-14 @ 12:36:05
URL: http://boelhedgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0