Msn-konversation med en likasinnad

Kompadre:
Han vill träffas imorgon.
Vill jag det?

Jag:
Man kan ju träffas EN gång... Sen mejla/msna/prata tele nån vecka...

Kompadre:
Ja men asså jag vet inte om jag vill att han kommer hit.

Jag:
Njae, det känns ju lite läskigt
Jag tycker ni ska ses ute nånstans
så han inte våldtar dig med värsta kuken

Kompadre:
Ja men då kan ju folk se en!

Jag:
Vilka folk? Haha din hemlighetsmakerska
Eller så ber du helt enkelt honom skicka en bild på sin snopp före
"ja okej, den va ju inte så stor, så du kan få komma hemtill mig då"

Kompadre:
Men asså ja jag vet inte. På ett sätt är det skönt hemma för fikar man ute sitter man så nära andra och det märks SÅ tydligt när någon träffas för första gången.

Jag:
Jaa iofs

Kompadre:
Och åka iväg nånstans kan man ju alltid, men då är det lätt hänt med våldtäkt och styckmörderi

Jag:
Mm... Ja du, en tuff nöt att knäcka... Men jag tro att om han skulle vilja våldta skulle han bjudit hem dig till honom istället
Däremot om han vill mörda så är det nog bäst hos dig för då blir det inga blodspår hos honom
och jag vet inte med dig, men jag blir nog hellre våldtagen än styckmördad

Kompadre:
Jo jag vet inte, har liksom inte tänkt på den biten! Men du har rätt, utsikterna är inte så ljusa när man väl blivit styckad. Man överlevar oftast inte det va?

Jag:
Jag känner inte någon som blivit styckmördad, så jag vet inte

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt sjukt samtal. Vill man råka illa ut. såå skriver man sånt här så alla kan läsa det. Jag hade inte träffat honom.

2008-09-27 @ 12:47:04
Postat av: Sandiza

Mamma, vi SKOJADE.

2008-09-27 @ 13:41:50
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: IA - Normalt folk varnas

Haha, wtf!?

2008-09-27 @ 13:54:08
URL: http://mariahh.blogg.se/
Postat av: EvlajnDesign

Det är inte så att du är fri så man kan gifta sig med dig? (och nu menar jag detta som en komplimang och inte på något läskigt stalker-sätt) men du är ju helt fantastisk! :)

2008-09-27 @ 19:07:57
URL: http://evlajndesign.blogg.se/
Postat av: Philippa

haha, allt bra?

2008-09-29 @ 12:28:35
URL: http://phlippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0