Fritt fram

Det har tagit helt slut-slut mellan mig och killen jag trodde jag så småningom skulle adoptera en get tillsammans med (alla insiders knows what Im talking about), men nu blir alltså så icke fallet. Och det känns jävligt bra, trodde jag aldrig att jag skulle tycka.
Aldrig varit kär i någon så hårt och så länge som i honom, men nu skulle han kunna sätta på i princip vemsomhelst utan att jag skulle vilja tortera och avliva brudfan i fråga. Lyckligtvis fick jag vårdnaden om kotten Adam. Eller ja, det har jag väl mest bestämt för mig själv, men han skulle bara våga komma o knycka min Addeman ifrån mig! Okej, delad vårdnad kan jag väl gå med på.


Btw Boel, nu slipper du förgifta Chuk, då han är ute ur leken, se nu bara till att bli lesbian och kom hit och sätt på mig med den där straponen du hade med dig sist!


juni 2005 - augusti 2008

(Obs, jag ska dock fortfarande skaffa mig en get mot ålderns höst)
(Nej, Lasse, inte att ha sex med)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0