I brist på vettiga saker att sysselsätta mig med (finns inte AoE på Peytons dator)

En tidig morgon då jag hade nöjet att vakna upp till gosiga kiseskrik istället för grannens bebis som vill ha tutte-skrik drömde jag följande:

Jag, lilbro och morsan skulle nånstans, visste inte i dåläget vart. Jag hade inga rena tröjor så fick låna en Baby shambles-tröja av brorsan. Så skulle Pete tydligen uppträda där vi va, upptäckte vi när vi kommit fram.

Jag utbrast "Oh, Baby shambles!"

Lilbro (som är ett mycket större fan av dom än jag irl): "Nää, det är Black eyed peas ser du la" och pekade på pianisten vilken var en liten krabba med två enorma grytvantar med hummer-motiv, på var klo. "Det är han som spelar i Black eyed peas"

Det var dock Pete som tog ton och sjöng aningen skrikig i, tydligen, Black eyed peas med, tydligen, en krabba till pianist.
Mamma var den största groupien som fixade så jag och hon följde med Pete hem. Väl där insisterade han på att vi alla 3 skulle borsta tänderna tillsammans, vilket vi gjorde, under noggran demonstration av Pete hur man bäst får bort alla trollen, avslutar med munskölj.
Helt plötsligt hörde jag en röst, min lillebrors "Sandra, ska du inte ta o släppa fram en katt?"
Jag ba wtf? börja kolla runt omkring mig för lilbro vart ju inte i Petes badrum, ingen katt heller för den delen...
"Sandra, ska du inte släppa fram en katt?"

Sedan vaknade jag av att min egen lilla(stora) katt stod och ylade utanför min dörr. (Han gillar inte när man stänger dörrar)

Kommentarer
Postat av: Peyton

men vännen sov du ingenting inatt eller? nu känner jag mig nästan lite dum som deckade direkt när jag la mig=)

2008-10-24 @ 17:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0