Jesus, vilken sjuk natt jag haft!

(Ett ca två veckor försenat inlägg)
Säkert allt ballongbollande hemma hos Sevis som utlöste nattens kaskad av drömmar
(dom flesta innehållande sexuella aktiviteter)

Smakprov
1) Vaknade med ett ryck efter ca tre timmars snarkande av att jag hörde Adam ropa utanför min dörr "Var är du Lasse?!" konstigt nog med hamrande hjärta och klarvaken. Som efter en mardröm trots att detta inte alls var en "riktig" mardröm.

2) En annan dröm, som däremot borde varit en mardröm men som inte kändes alls läskig när jag väl drömde den, var att jag drog ner mitt ex byxor och upptäckte att han hade fyra smala snoppar.

3) Drömde även att jag hade sex med Meredith i Greys anatomy (antagligen för att vi kollade det igår)

4) Att jag hade alla fönster öppna och det pisseregnade in så lägenheten snabbt översvämmades (det var passande nog även översvämning på sjukhuset i Greys) men då blev jag så arg att jag kom underfund med att jag måste drömma, så jag använde mina superkrafter (har alltid superkrafter när jag vet att jag drömmer) så jag fick vattnet att försvinna bara genom att blänga på det.

5) Den sista drömmen jag förtäljer är den som fick mig att fnissande sätta mig vid datorn för att skriva ner lite om nattens händelseförlopp:
Björn Gustafsson knackade på dörren och jag fattade direkt att jag drömde (han brukar inte komma på besök.) Så jag var snabb i vändningarna och tänkte minsann inte gå miste om ett tillfälle att ha sex med självaste Mr Heting! Jag börjar försöka få av honom brallorna, men klart som fan att han ska börja slingra sig lös och säga att han inte vill...

Men jag är tydligen bra på att få av kläderna på mina våldtäktsoffer, för plötsligt står han där i kalsongen och vädjar om att han verkligen bara vill hångla, för jag kommer börja skratta när jag ser hans lilla snopp.
Jag tänker "Håhåjaja lille Björn, inte vet du att jag drömmer och att jag med mina superkrafter kan få din snopp att växa till behaglig storlek om så skulle vara fallet"

Så jag sliter raskt av honom kalsingen och skådar mycket riktigt enliten snopp. Så liten att man skrattar. Alltså, den var inte större än Philippas nyutploppade bebis lilltånagel! Very well, jag försöker med min tankekraft få Lillsnorres snopp att växa, men slut på superpowers tydligen. Den förblir tiny, så jag blir arg och nyper av den! Björn blir glad för att han slipper sätta på mig och så hånglar vi lite

Kommentarer
Postat av: Philippa

haha ja björn gustavsson är het!!!

2008-12-08 @ 18:07:13
URL: http://phlippa.blogg.se/
Postat av: Lasse

1) Vaknade med ett ryck efter ca tre timmars snarkande av att jag hörde Adam ropa utanför min dörr "Var är du Lasse?!" konstigt nog med hamrande hjärta och klarvaken. Som efter en mardröm trots att detta inte alls var en "riktig" mardröm.



Alltså, var det i drömmen du hörde Adam ropa efter mig? Eller brukar han smyga runt din dörr ropandes mitt namn mitt i natten?

2008-12-09 @ 16:17:40
Postat av: Boel

HAHAHHAHAHAHAHHAHAH!! FAAAAN JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR!!! HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH!!!!

2009-02-06 @ 15:26:31
URL: http://boelhedgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0