Detox vava

Levt på plommon och vatten idag. Renar mig, och kallar det min egen wannabe detox ala Sandra. (Riktig detox är på tok för onödigt dyrt för mig) (Gått ner hela 1,5 kg redan trots allt vatten)
Körde på kolsyrat vatten för att det är min nya last. Dränkte dock inte Boelle Snutteballaballa med en sprutande skakad petflaska denna gång, av två enkla anledningar; 1) Hjärnan var tillräckligt aktiverad för att minnas tidigare sprutfiaskon, så jag öppnade flaskan försiiiktigt.
2)
Boel är i skåne, så det skulle vara riktigt imponerande av mig att lyckas spruta ner henne ännu en gång, när hon är ända där borta i ett annat land...

Kör en Natacha och visar upp någon annans (föro)rening
(som lika gärna kunde varit min egen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0